۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۱۰

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان:

آمادگی مدیران شهر همدان تداعی کننده فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی است

 آمادگی مدیران شهر همدان تداعی کننده فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی است

همدان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: آمادگی مدیران شهرستان همدان تداعی کننده فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی ظفری یکشنبه در جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس ۱۲، سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و کنگره شهدای شهرستان همدان گفت: این سطح آمادگی و همکاری در سطح مدیران شهرستان همدان یاد آور همان روحیه ایثار و تفکر بسیجی است که جای تبریک و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه فرماندار همدان با روحیه بسیجی همه مدیران بسیجی شهرستان را پای کار آورده و همه این عزیزان دغدغه دفاع ارزش‌ها را دارند که این شیوه مدیریت دقیقاً همان اتفاقی است که باید شاهد آن باشیم، گفت: آمادگی مدیران شهرستان همدان تداعی کننده همان فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: این سردار پر افتخار بزرگ فکر می‌کرد و همه باید مثل اوبزرگ فکر کنیم و فارغ از حزب، گروه و جناح بندی‌های سیاسی پای کار باشیم که امروز در شهرستان همدان شاهد این نگاه و سبک مدیریت هستیم.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: این فرصت و توانمندی به مدت محدودی با عنایت خداوند متعال به ما عنایت شده و اعلام برنامه‌ها و همکاری متواضعانه مدیران شهرستان در این جلسه بسیار درخور توجه بود و باید از آن قدردانی کرد.

کد خبر 5490803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha