۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۴۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت

 ۴۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها گذاشته شده و شهرداران چاله چوله‌ها را جمع و آسفالت معابر را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده بعدازظهر چهارشنبه در همایش شهرداران استان افزود: شهرداران لکه‌گیری های خیابان‌ها را انجام و برای اعتبارات ارزش افزوده پروژه تعریف کنند.

وی با بیان اینکه همه خدماتی که در این استان انجام شده به برکت انقلاب اسلامی بوده اما عمق محرومیت‌ها زیاد است، گفت: کارهای زیرساختی را در استان شروع کردیم اما همه مشکلات ظرف یکی دو سال حل شدنی نیست.

حاجی زاده اظهار داشت: پل چهارم بشار ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته شهردار کار در مراحل پایانی است و درست است چنین پروژه‌هایی در استان برای آزادسازی ترافیک و ایجاد اشتغال احداث کردیم اما وقتی شهر پر از چاله چوله باشد، درختان هرس نشده و جداول شکسته باشند، تمام پیگیری‌ها مسئولان ارشد استان برای تزریق بودجه عمرانی در افکار عمومی جلوه نمی‌کند.

وی افزود: تقاطع مهریان با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد اما پروژه پس از مدتی تعطیل شد که اعتبار گذاشتیم و در حال حاضر این پروژه مهم فعال است و برای پل بنسنجان نیز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

حاجی زاده تصریح کرد: ورودی شهرها همواره با معارضاتی همراه بود که رفع شد و در حال حاضر ورودی یاسوج از سمت شیراز تکمیل و فرودگاه یاسوج در حال کار است.

وی افزود: انتظار نداریم شهرداران از محل ارزش افزوده پل و بلوار احداث کنند بلکه از همین محل فضای سبز ایجاد شود و اولویت حوزه عمرانی ساماندهی ورودی و خروجی شهرها است.

کد خبر 5493598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha