۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۱

امام جمعه لامرد تاکید کرد؛

لزوم اهتمام جدی مسئولان برای رفع مشکل آب در لامرد

لزوم اهتمام جدی مسئولان برای رفع مشکل آب در لامرد

لامرد - امام جمعه لامرد گفت: از مسئولان و متولیان آب می خواهیم برای رفع مشکل و افت فشار آب در بعضی از نقاط شهر لامرد تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: شرایطی که دشمن بوجود آورده بود تا کانون تشیع را ازحرکت باز دارد امام صادق (ع) این موقعیت‌ها را به فرصت‌های ناب تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها شیوه انقلاب اسلامی هم است و در میان این همه تهدیدهای دشمن علیه تشیع به وسیله رهبری خردمند اداره می‌شود.

وی اذعان کرد: محور مقاومت یک فرصت طلایی برای جهان اسلام و جبهه مستضعفین است و کار ائمه ما نیز همین بود.

امام جمعه لامرد تاکید کرد: اگر سیدالشهدا در کربلا به شهادت می‌رسد بشریت را نجات می‌دهد، و جبهه استکبار آمده است تا بنیان بشر را از بین ببرد.

وی به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: توقع ما از مجلس و نمایندگان انقلابی این است که پیرو فرامین رهبری حرکت کنند و در گفته‌ها و حرکات شأن باید مواظب بود و آنچه ولایت می‌خواهد باید عمل کرد.

حجت الاسلام حسین زاده به نمایندگان مجلس این مطلب را یاداور شد که راه را گم نکنید و اگر مسیرتان با ولایت زاویه پیدا کرد ما دیگر با شما نیستیم، تاکید کرد: با کسی تعارف نداریم و خط قرمز و اولیه ما ولایت است.

وی گفت: دو وظیفه اصلی نظارت و قانونگذاری که کار نمایندگان مجلس است را باید به خوبی انجام دهند.

امام جمعه لامرد ادامه داد: اصل ۵۷ قانون اساسی ما به صراحت می‌گوید قوای مقننه، مجریه، قضائیه هر کدام باید کار خود را طبق قانون و به صورت مستقل و زیر نظر ولایت انجام دهند.

حجت الاسلام حسین زاده تاکید کرد: استقلال قوا به معنای تعامل و همکاری نکردن قوا با یکدیگر نیست، و قوا باید با یکدیگر در تعامل باشند.

وی افزود: هماهنگی و تفکیک قوا هر دو باید باشد اما دخالت در کار یکدیگر اشتباه است باید این مهم به خوبی رعایت شود.

حجت الاسلام حسین زاده تاکید کرد: در شهرستان هماهنگی بین ادارات دقیقاً اجرا می‌شود، و به حرف‌های بیرونی بی توجه بود.

وی افزود: منِ امام جمعه در انتصابات هیچ دخالتی نکرده ام، اما بی نظر نیستم و بنده جز شورای آموزش وپرورش هستم و باید بدانم که رئیس آموزش پرورش چه کسی هست زیرا کنار دست یکدیگر می‌خواهیم تصمیماتی را اتخاذ کنیم.

خطیب جمعه لامرد، به ولادت حضرت معصومه (س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر اشاره کرد و گفت: این روز میمون را به تمامی دختران ایران زمین تبریک می گوئیم و باید به خوبی این روز را پاس داشت.

وی به بزرگترین چالش جهانی امروز جهان یعنی گندم اشاره کرد و گفت: بزرگترین چالش دولت‌ها در سال ۲۰۲۲ فرای دست یابی به صلح، تأمین امنیت انرژی غلبه بر شرایط اقتصادی حاصل از همه گیری کرونا و رهاورد دیگر چالش فراهم نمودن راهبردی‌ترین ماده غذایی جهان یعنی گندم است.

وی افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس که تأمین عمده گندم از اکراین و روسیه بود درمانده شده اند.

امام جمعه لامرد گفت: مردمی سازی یارانه‌ها در حال اجرا است و باید به آن توجه کرد و این هدف در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

وی به حادثه تلخ متروپل آبادان اشاره کرد و گفت: به خانواده‌های داغدار این حادثه تلخ تسلیت می‌گوئیم و مسؤلین در امر ساختمان سازی باید تلاش کنند تاشاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

حجت الاسلام حسین زاده ضمن تشکر از دست اندرکاران اجتماع بزرگ ۲۰۰۰ نفری رزمندگان لامردی تصریح کرد: باید سالی یکبار تمام رزمندگان منطقه را جمع کرد و این حرکت ارزشمند تداوم داشته باشد تا از رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

امام جمعه لامرد به مشکل قطعی آب در بعضی از نقاط شهر لامرد اشاره کرد وگفت: این مشکل را فرماندار با من منتقل کردند و از مسئولان و متولیان امر می‌خواهم که موضوع را به صورت جد پیگیری کنند و مشکل قطعی آب و کمی فشار آب حل شود.

وی به فرماندار لامرد گفت: طرح لوله محرم را اگر بخواهند جابجا کنند به آنها تاکید شود که این منطقه کم آب است و این را به هیچ وجه اجازه ندهید. محکم روی این مسئله ایستادگی کنید تا دغدغه آب مردم مرتفع شود.

کد خبر 5500466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha