۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جراحی اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است/لزوم شفاف سازی جامعه

جراحی اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است/لزوم شفاف سازی جامعه

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز ۹۰ درصد اعتبارات دولت خرج امور جاری و تنها ۱۰ درصد صرف امور سازندگی می‌شود و تا این جراحی اقتصادی انجام نشود، به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با همیاران بازار در امر نظارت بر کالاهای اساسی، اظهار کرد: اهمیت کار بازرسان و ناظران از گزارش اعداد و ارقام بیشتر و با ارزش تر است.

وی با بیان اینکه امروز طرح‌های نظارتی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، افزود: متأسفانه دشمن با ایجاد طمع و حرص مردم را تصرف کرده لذا این مردم را می‌توان با یک امر به معروف و نهی از منکر به جایگاه ارزشی خودشان بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم را باید از خواب غفلت بیدار کنیم و به آن‌ها بفهمانیم دشمن برایشان نقشه کشیده است، گفت: امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم ثابت کنیم بدنامی های امروز به دلیل نفوذ بیگانگان است چراکه مردم ایران با عزت نفس و امانت دار هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که نظم جامعه را به هم می‌زنند اکثریت مردم نیستند و تنها تعداد خاصی را شامل می‌شوند، بیان کرد: از این افراد عده‌ای همسو با دشمن و عده‌ای ایمان ضعیفی دارند لذا با برنامه‌ریزی و ایجاد طرح‌های مختلف باید به این افراد تلنگر و آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کنیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در کنار انجام وظایف بازرسی حتماً فروشنده را از طرح و برنامه دشمن آگاه کنید، عنوان کرد: در اصلاحات و جراحی اقتصادی دولت نیاز به همکاری بیش از پیش مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز ۹۰ درصد اعتبارات و بودجه‌های دولت خرج امور جاری و تنها ۱۰ درصد صرف امور سازندگی می‌شود که این سیاست درست نیست اما تا این اصلاحات و جراحی اقتصادی انجام نشود، به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل امروز جامعه شرایط اقتصادی و نفوذ و دروغ‌های دشمن در جهت ایجاد فساد است، گفت: امروز بیش از هر چیزی آگاهی دادن مهم است و مسائل باید برای مردم به صورت شفاف بیان شود.

کد خبر 5502879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha