۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲

سرپرست اداره کل ارشاد البرز:

سیاست‌گذاری دولت بر قطع دست واسطه‌ها و دلالان است

سیاست‌گذاری دولت بر قطع دست واسطه‌ها و دلالان است

البرز - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سیاست‌گذاری جدیدی در کشور شکل گرفت تا دست واسطه‌ها و دلالان در قاچاق کالا را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جابری انصاری ظهر دوشنبه در نخستین شورای اطلاع‌رسانی استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته شورای اطلاع‌رسانی با ترکیب دیگری برگزار می‌شد اما در سال جاری بنا بر تصمیم‌گیری‌هایی مقرر شد که از ظرفیت رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها نیز در این جلسات استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید به موضوع فضای مجازی به صورت جدی توجه و پرداخته شود، تصریح کرد: در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های موجود همچون فضای مجازی می‌توانیم در پیشبرد اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم گامی بزرگ در اصلاح هدفمندی یارانه‌ها برداشت.

وی ادامه داد: در همین راستا سیاست‌گذاری جدیدی در کشور شکل گرفت تا دست واسطه‌ها و دلالان در قاچاق کالا را قطع کنند و شکل جدیدی برای رسیدن عوائد حوزه هدفمندی به مصرف‌کننده‌ها را شاهد باشیم.

جابری خاطرنشان کرد: این اقدام شجاعانه را به نوعی در دولت‌های قبلی به بهانه‌های مختلف از آن عبور کردند ولی رئیس جمهور دولت سیزدهم با شجاعت در راستای منویات مقام معظم رهبری اتفاق خوبی را رقم زد.

وی با بیان اینکه البرز خاستگاه صنعتی و تولیدی کشور است، گفت: به طوری که در چند شهرستان این استان پتانسیل‌های بزرگ صنعتی وجود دارد که برای کنترل و تنظیم بازار از طرف استانداری نشست‌های مختلفی شکل گرفت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز متذکر شد: پیش از این نیز قرارگاه جهادی شهید باقری برای مدیریت رسانه‌ها با همکاری اداره اطلاعات شکل گرفت.

کد خبر 5503052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha