۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نخبگان و فرهیختگان جامعه باید به نورانیت برسند

نخبگان و فرهیختگان جامعه باید به نورانیت برسند

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ابتدا باید نخبگان و فرهیختگان جامعه به نورانیت برسند و در جهت نورانیت همت گمارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف‌علی شکری ظهر پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی نخبگان شاهد و ایثارگر کشور در مشهد اظهار کرد: مردم در جامعه و امت اسلامی در حقیقت ایتام پیامبر اکرم (ص) هستند و لازم است نخبگان جامعه درجهت نورانیت آن همت گمارند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برای پرهیز از کج روی‌ها، باید عالمانه زندگی و از هر نوع حاشیه روی و شعارزدگی پرهیز کرد.

وی افزون طلبی را آفت جامعه اسلامی دانست و افزود: پرداختن به این طرف و آن طرف و حاشیه‌ها مصداق حرص و افزون طلبی است و این آفت جامعه را از درون می پوساند.

شکری بیان کرد: اگر قرار است جامعه اسلامی پیشرفت کند باید ابتدا پیشقراولان و نخبگان جامعه مسیر پیشرفت را طی کنند.

بسیاری از گره‌های کشور باید به همت نخبگان شاهد و ایثارگر باز شود

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار کرد: مطابق اسناد دینی ارزش علم همانند جهاد در راه خداست و اقشار مختلف از جمله نخبگان خاندان شاهد و ایثارگر باید در عرصه علم اندوزی بیش از پیش قدم بگذارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: بسیاری از گره‌های موجود در کشور باید به همت شما نخبگان شاهد و ایثارگر باز شود.

کد خبر 5578996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha