۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۵

دبیر اجرایی جشن کیلومتری مهمانی غدیر گرگان:

جشن خیابانی ۳ کیلومتری غدیر در گرگان برگزار می شود

جشن  خیابانی ۳ کیلومتری غدیر در گرگان برگزار می شود

گرگان- دبیر اجرایی جشن کیلومتری مهمانی غدیر شهرستان گرگان از برگزاری جشن خیابانی ۳ کیلومتری غدیر در این شهرستان خبر داد.

مهدی پارسا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مهمانی کیلومتری غدیر امسال هم ه مچون سال گذشته در روز عید غدیر در شهرستان گرگان از ساعت ۱۶ تا ۲۳ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن در شهرستان گرگان از چهار راه میدان تا سه راه بهارستان برگزار خواهد شد، افزود: طول برگزاری این جشن ۳ کیلومتر است.

فعالیت ۲۵۰ موکب در گرگان

دبیر اجرایی جشن کیلومتری مهمانی غدیر شهرستان گرگان گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در برگزاری جشن خیابانی ۱۵۰ موکب در گرگان فعالیت داشتند امسال این عدد به ۲۵۰ موکب رسیده است.

وی یادآور شد: موکب‌های جشن خیابانی در زمینه‌هایی چون پزشکی، مشاوره، خانواده، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، خدمات و دیگر موضوعات فعالیت خواهند داشت.

پارسا مقدم اظهار کرد: امسال در جشن کیلومتری غدیر گرگان بیش از ۱۰ هزار پرچم امیرالمومنین توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم و ۱۴ هزار پرس کباب از برنامه‌های اطعام دهی در این جشن کیلومتری خیابانی است که انجام خواهد شد.

دبیر اجرایی جشن کیلومتری مهمانی غدیر شهرستان گرگان گفت: در جشن مهمانی غدیر موکب دهه هشتادی‌ها را خواهیم داشت که قرار است با هزینه خود به فعالیت‌های فرهنگی بپردازند.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، گروه سرود، کافه گفتگو از دیگر برنامه‌هایی است که در مهمانی کیلو متری غدیر به آن پرداخته خواهد شد.

پارسا مقدم اظهار کرد: با توجه به اینکه در روز ۸ تیر ماه انتخابات ریاست جمهوری را در پیش خواهیم داشت در کنار تمام فعالیت‌های جشن غدیر برنامه‌هایی برای مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات خواهیم داشت.

کد خبر 6147079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha