۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴

مدیرکل زندان‌های البرز:

۲۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند

۲۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند

کرج- مدیرکل زندان‌های استان البرز با بیان اینکه کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است، گفت: در ۷ ماه نخست سال جاری ۲۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند.

علی چهارمحالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۷ ماهه نخست سال جاری به همت اداره کل زندان‌های استان البرز، ستاد دیه، گذشت شکات و پذیرش اعسار از سوی مقامات قضائی ۲۴۶ زندانی جرایم غیر عمد و بدهکار مالی استان البرز از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد: مبلغ کل بدهی این زندانیان بالغ بر ۱ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال بوده که پس از دعوت از شکات و تشکیل جلسات اصلاح ذات البین و اخذ تخفیف از آنان توسط مددکاران و کارکنان زندان‌ها و ستاد دیه زمینه آزادی این زندانیان فراهم شد.

چهار محالی افزود: بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال از منابع ستاد دیه و ۹۵۰ میلیارد ریال هم از طریق گذشت شکات و پذیرش اعسار صرف آزادی این زندانیان شده است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز با تشکر از خیرین و مسئولانی که در زمینه آزادی زندانیان تلاش می‌کنند اظهار داشت: با توجه به بدهکاری محکومین مالی و داشتن شاکی خصوص تا زمانی که بدهی پرداخت نشود آزادی محقق نخواهد شد و همین امر بنیان خانواده بدهکاران را نیز در معرض آسیب قرار خواهد گرفت، لذا کمک به آزادی زندانی کمک به حفظ بنیان خانواده است.

کد خبر 5625691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha