۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۱۵

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد

بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد

ارومیه - معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در نشست با اصناف و بازاریان مهاباد گفت: بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد کرمی عصر یکشنبه در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان مهاباد گفت: بازار قلب تپنده هر شهری است که فعالیت و جنب و جوش درآن به زندگی مردم جریان و رنگ آرامش می بخشد.

جواد کرمی افزود: بدون شک بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد و ما هم اینجا حضور داریم تا با همیاری خود بازاریان دوباره شاهد فعالیت بازار باشیم و بیش از این مردم دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: با بسته بودن بازار به غیر از ضرر مالی به کسبه مردم هم در تأمین اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل می‌شوند و امیدواریم دوباره شاهد فعالیت بازار و ورود مسافران و گردشگران به مهاباد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد نیز در این نشست اظهار داشت: اقدامات لازم در مسیر برخورد با برهم زنندگان امنیت بازار و بازاریان انجام می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد عده‌ای به هر دلیل یا هدفی اقدام به ناامنی و بسته شدن بازار کنند و از ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با آنها بهره می‌گیریم.

مهراب پوراکبر تاکید کرد: به بازاریان اطمینان خواهیم داد تا با خیال راحت اقدام به فعالیت داشته باشند و از بازاریان هم انتظار داریم در چهارچوب قانون فعالیت‌های خود را تداوم ببخشند و ما هم در تأمین امنیت آنها تلاش خواهیم کرد.

حسین نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی هم با بیان اینکه در حال حاضر امنیت مهمترین مطالبه بازاریان است گفت: باید در این راستا تمام تلاش خود را انجام دهیم چراکه امنیت همانند سرمایه‌ای است که تا زمانی که مهیا نشود مسافر و گردشگر اقدام به خرید نمی‌کند.

در ادامه بازاریان هم درد دل‌ها و مطالبات خود را با مسئولان استانی و شهرستانی مستقیم بیان کردند و مسئولان هم قول دادند در کنار پیگیری مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال منطقه برای بازگشت امنیت و آرامش به زندگی مردم به صورت قانونی تلاش خواهند کرد امری که به گفته آنها نیازمند همیاری و همکاری خود مردم بویژه بازاریان است.

ادامه این نشست مسئولان با بیان تلاش‌های بازاریان در راستای کمک به دولت در مدیریت حوادث و بحران‌های مختلف نظیر کرونا، سیل، زلزله و کمک به حل مشکلات کشور در زمان‌های مختلف و پیگیری حق و حقوق خانواده‌های داغدار و مطالبات عمومی تاکید کردند.

کد خبر 5636676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha