۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۲۸

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی مطرح کرد؛

ارز دیجیتال، مزد اغتشاشگران در برابر شعارنویسی و عمامه پرانی

ارز دیجیتال، مزد اغتشاشگران در برابر شعارنویسی و عمامه پرانی

ارومیه -مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در اتفاقات اخیر اغتشاشگران اعتراف کردند بهای شعارنویسی و عمامه پرانی را با ارز دیجیتال دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی عصر یکشنبه در مراسم جهاد تبیین با عنوان چالش‌ها و امیدها در ایران ما در ارومیه با اشاره به سناریوی کشته سازی دشمنان و تلاش آنان برای گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات، افزود: بدخواهان نظام اسلامی با وارد کردن سلاح و مهمات توسط گروهک‌ها سعی در افزایش نا امنی‌ها و ترور افراد مختلف داشتند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و کشته‌سازی، اغتشاش، آشوبگری و اعتصاب در حوزه‌های مختلف هدایت کننده‌هایی در شهر ارومیه و چند سایت و کانال خارجی داشتند، اظهار کرد: در گفته‌های برخی از افراد دستگیر شده آمده که برای کسانی که با آنان همکاری می‌کردند در شعار نویسی، عمامه پرانی و یا آشوب و سایر مباحث از طریق ارزهای دیجیتال نیز قیمت و بهای قابل پرداخت هر کدام تعریف کرده و هزینه می‌پرداختند البته وعده‌ها هیچ وقت محقق نشده است.

وی ترغیب برای ایجاد اعتصابات در حوزه‌های مختلف خدماتی را دیگر دسیسه ضد انقلاب و دشمنان دانست و افزود: دشمنان با پرداخت هزینه‌های مختلف و با کمک عوامل و مزدوران خود، اقدام به توهین به ارزش‌های اسلامی و دینی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به توهین به مساجد، قرآن و روحانیت اشاره کرد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ساختارشکنی دشمنان از جمله توهین به مقدسات، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، رهبری و حجاب بانوان دیگر نقشه شوم دشمنان است.

وی تحریک احساسات مردمی را دسیسه مهم دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با تحریک احساسات پاک مردمی، در جهت اهداف شوم خود استفاده کند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به نقش روایت اول در هر رویدادی گفت: روایت اولیه و صحیح بسیار مهم است ولی روایت‌های ناصحیح سریع‌تر منتشر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم گوش داده شود و رفع مسائل ضروری است، ادامه داد: دستگاه‌های انتظامی وظیفه صیانت از اموال مردم و تأمین امنیت شهرها را بر عهده دارند.

وی با اشاره با اینکه در برهه‌ای از این اعتراضات مواجه با کشته سازی، موج سواری و میدان داری رسانه‌های بیگانه شدیم، افزود: در فضای مجازی گروه‌های خارجی، معاندان، گروه‌های نوظهور و سلطنت طلبان که می‌توانستند در بحث نفاق تأثیر داشته باشند اقدام به تهییج و تحریک جامعه کردند که چه گونه این اتفاقات به اعتراضات تبدیل شود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی دنبال یکسری ترورها بودند و فکر کردند در کشور فضا مناسب است لذا با وارد کردن سلاح و مهمات در بین افرادی که لیدر و دنبال تخریب اموال مردم و زیرساخت‌ها بودند، کار را به اعتصاب و در مهرماه بحث را به مدارس و دانشگاه‌ها کشاندند.

کد خبر 5636680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 4
      وای به حال کسی که به خاطر پول گناه کند و دین خود را بفروشد
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      امیدوارم این پولهایی که برای ایجاد اغتشاش در ایران میگیرید تبدیل به غده سرطانی بشه وجوری به بلا مبتلت بشید که نتونید راه برید
    • مانی GB ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      1 0
      کی به اینها از دیجیتال میده کی گرفته یه شبکه انور آبی راه می افته همه اش پولشومردم میدم گدایی میکنن بعد بیان ارزدیجیتال بدن فقط توفلسطین ولبنال سنگ میزنی پول میگیری بیمه میشی
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      0 5
      باز چرندگویی مسئولین شروع شد !!
      • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
        1 0
        چرند وتو میگی که سرتو کردی زیر برف ،انگار متوجه نیستی که چطور سگ وگرگ وشغال اموزش دیده وبا دلارهای کثیف وارد کشور کردن تا ایرانو تکه پاره کنند ،داداش بیدار شو 👌👌