۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴

مسئول بسیج رسانه مازندران:

۹۳ ویژه برنامه بسیج رسانه در مازندران برگزار می شود

۹۳ ویژه برنامه بسیج رسانه در مازندران برگزار می شود

ساری- مسئول بسیج رسانه در مازندران گفت: همزمان با هفته بسیج ۹۳ ویژه برنامه در قالب ۱۱ عنوان در استان برگزار می شود.

عبدالمهدی حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی یعنی حضرت علی (ع) که تمام زندگی خود را وقف اسلام کرد و امیدواریم ما نیز در مسیر این شجره طیبه و فرامین امامین انقلاب باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در استان، برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه در ساری و نمایشگاه عکس خبری بسیج را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: این نمایشگاه در حاشیه یادواره شهدا در سالن سلمان هراتی ساری برپا می‌شود.

وی اردوی راهیان نور پیشرفت و بازدید از شرکت‌های دانش بنیان و فعال تولیدی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: همچنین مسابقات مختلف ورزشی شامل دارت در ۹ شهرستان استان، کارگاه تخصصی سواد رسانه، دیدار مدیران مسئولان رسانه‌ها در قالب جهاد تبیین و روشنگری و تجلیل از خبرنگاران بسیجی را از دیگر برنامه‌ها است.

حق شناس تجلیل از خانواده شهدا و سرکشی به ایثارگران بسیجی و سرکشی از رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در مجموع ۹۳ ویژه برنامه در قالب ۱۱ عنوان به مناسبت هفته بسیج در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران برنامه تخصصی گفتگو محور، تهیه مستند از رده‌های برتر بسیج و جریان سازی رسانه‌ای در زمینه برنامه اجرایی اقشار بسیج را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج برشمرد.

کد خبر 5637523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha