۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۱

فرمانده سپاه اردبیل:

حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت‌های رسانه‌ای باشد

حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت‌های رسانه‌ای باشد

خلخال- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروزه ابزار رسانه بیشتر از جنگ مسلحانه ظهور و بروز دارد که باید صداقت و حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت‌هایشان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای خلخال با بیان اینکه امروزه خبرنگاران و اصحاب رسانه فرماندهان ما در نبردها هستند، اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان مردم ایران و نظام اسلامی بعد از ناکامی در انواع ترفندها مانند جنگ فیزیکی و انواع تحریم‌ها امروز رو به جنگ نرم و رسانه‌ای آورده اند.

وی افزود: با گسترش یافتن فضای مجازی دشمنان به باورها و اعتقادات ما هجمه کرده اند که باید صداقت و امانت‌داری و حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت‌های ابزار رسانه باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تشریح اقدامات وفعالیت‌های بسیج استان اردبیل در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی بیان کرد: بسیجیان همانطور که در شعار امسال هفته بسیج متبلور شده است سال‌ها است در عرصه خدمتگذاری حاضر هستند و در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم حضور داشته‌اند.

سردار محمدی با بیان اینکه بسیج: پرچمدار اقتصاد مقاومتی در مناطق کم‌برخوردار است، گفت: بسیج استان اردبیل یک هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال کمک مالی و اعتباری را در قالب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان جامعه توزیع کرده است.

وی افزود: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی درخواست داریم با ارائه امکانات و اعتبارات به گروه‌های جهادی فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی جهادگران را در ارائه خدمات‌رسانی به مردم و درآمدزایی برای اقشار کم‌برخوردار جامعه یاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم یادوراره شهدای پایگاه شهید معراج غلامی خلخال برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت شعر و مداحی اجرا شد و از خانواده‌های معظم شهدای پایگاه شهید غلامی خلخال تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5638628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha