۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸

معاون استاندار بوشهر:

۸۰۰ اثر به جشنواره نماز «فجر تا فجر» استان بوشهر ارسال شد

۸۰۰ اثر به جشنواره نماز «فجر تا فجر» استان بوشهر ارسال شد

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۸۰۰ اثر دریافتی در دبیرخانه جشنواره نماز «فجر تا فجر» در استان بوشهر ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جعفری بعد از ظهر دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: ۱۱ کمیته تخصصی جشنواره نماز فجر تا فجر تشکیل شده است که این کمیته‌ها در ستاد جشنواره ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به محورها و موضوع‌های این جشنواره افزود: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز و انقلاب اسلامی از محورها و موضوع‌های این جشنواره هستند.

وی گفت: فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی از دیگر محورها و موضوع‌های جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز، سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست را از دیگر محورهای این جشنواره اعلام و اضافه کرد: نماز؛ فرهنگ، هویت و حریت کودک و خانواده تراز ایران اسلامی، نماز؛ اصلاح فرهنگ جامعه و آثار آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز؛ آسیب‌های اجتماعی، سلامت اداری و وحدت ملی موضوعات دیگر این جشنواره است.

جعفری با بیان اینکه برکات اقامه نماز در مساجد، مدارس، محل کار مورد توجه به این جشنواره قرار گرفته است گفت: نماز؛ هنرهای هفت گانه، رسانه، دنیای مجازی و تبلیغات، نماز؛ شیوه‌ها و ابزارهای جذب نسل نو و ایجاد حس مذهبی در کودکان از دیگر محورهای جشنواره نماز است.

وی با اشاره به آثار ارسالی به این جشنواره، خاطر نشان کرد: تاکنون ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز فجر تا فجر در استان بوشهر ثبت شده است.

کد خبر 5653394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha