۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه:

طرح زمستانی پلیس راه کرمانشاه با حضور ۷۰ گشت پلیس آغاز شد

طرح زمستانی پلیس راه کرمانشاه با حضور ۷۰ گشت پلیس آغاز شد

کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانی پلیس راه استان کرمانشاه با حضور ۷۰ گشت آشکار و پنهان پلیس در جاده‌های استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی ظهر چهارشنبه در رزمایش طرح ترافیکی و انتظامی زمستان ۱۴۰۱ که در ستاد انتظامی کرمانشاه و با حضور دستگاه‌های امداد رسان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با اهتمام همه دستگاه‌های امدادی و همراهی آنها با پلیس شاهد ارتقا وضعیت راه‌ها و کاهش سوانح جاده‌ای بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه پلیس و دیگر نیروهای خدمات رسان در طول سال مأموریت‌های فراوانی را به انجام می‌رسانند، افزود: آخرین نمونه آن مأموریت عظیم اربعین بود که خدمات بسیار خوبی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شد و همه نیروها به صورت شبانه روز پای کار بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همین نیروهای خستگی ناپذیر و مجاهد از امروز (۲۳ آذر) آماده اجرای مأموریتی دیگر در راستای حفظ سلامتی شهروندان و امدادرسانی به مردم کشور و استان کرمانشاه در راستای اجرای طرح زمستانی هستند.

سلمانی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه تا ۲۰ اسفند امسال به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: امسال ۷۰ گشت آشکار و پنهان در جاده‌های استان به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان حضور خواهند داشت و همانند سال‌های گذشته تلاش می‌شود با شناسایی نقاط حادثه خیز و گردنه‌های برف گیر، خدمات لازم به عموم شهروندان و مسافران جاده‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی تلفات رانندگی در طرح زمستانی سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۹، یادآوری کرد: این مقدار کاهش بیانگر اهتمام خوب نیروهای امدادی و خدمات رسان به مردم و البته همراهی و همکاری بسیار خوب آنها و رعایت قوانین و مقررات رانندگی بوده است.

سلمانی با بیان اینکه از دستگاه‌های خدمات رسان مانند شهرداری، هلال احمر، اورژانس، راهداری و … انتظار می‌رود امسال نیز مانند سال‌های گذشته در کنار پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح زمستانی حضور داشته باشند، گفت: از عموم شهروندان نیز تقاضا می‌شود به توصیه‌های ارائه شده از سوی دستگاه‌های مسئول عمل کرده و حتماً قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند تا زمستان بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 5655472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha