۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۲

سرپرست جمعیت هلال احمر اردبیل خبر داد؛

آماده‌باش ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اردبیل در طرح زمستانی

آماده‌باش ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اردبیل در طرح زمستانی

اردبیل- سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اردبیل در طرح زمستانی فعال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قویدل عصر چهارشنبه در جلسه بررسی برنامه‌های هلال احمر استان در ایام زمستان و شرایط بحرانی با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی زمستانی در استان اظهار کرد: از ۲۳ آذر تا ۲۴ اسفند ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اردبیل در طرح زمستانی فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت خواهد بود، افزود: نیروهای هلال احمر در محورهای مشگین‌شهر _ اهر، اردبیل _ خلخال، کوثر _ سرچم و پارس آباد _ مشگین‌شهر به هموطنان خدمات ارائه خواهند کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین به فعالیت بانوان نجاتگر در مراکز پاسخگویی به عملیات برای اولین بار در استان اشاره کرد و گفت: روزانه ۱۰۲ نفر نجاتگر و پرسنل به صورت شبانه روزی در طرح امداد و نجات زمستانی مشارکت دارند.

قویدل تصریح کرد: جمعیت هلال احمر مثل همیشه در آمادگی کامل به سر می‌برد و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان جهت کنترل و هماهنگی حوادث احتمالی در آماده‌باش است و به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۴۰ دستگاه خودرو در زمستان مشارکت خواهند داشت که شامل ۱۷ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۰ دستگاه خودروی پشتیبان و یک دستگاه خودروی آرگو است.

کد خبر 5655552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha