۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۳

فرمانده انتظامی البرز:

مشارکت فعال مردم منجر به کاهش حوادث رانندگی می‌شود

مشارکت فعال مردم منجر به کاهش حوادث رانندگی می‌شود

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اگر می‌خواهیم از وقوع حوادث بکاهیم علاوه بر تلاش پلیس و دستگاه‌ها مردم نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به توصیه پلیس عمل کنند.

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه آغاز طرح زمستانی پلیس البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر در این استان برگزار شد و رده‌های مختلف پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در ستاد فرماندهی انتظامی در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: ستاد بحران، اورژانس و هلال احمر از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان همکار در این طرح هستند که در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات‌رسانی‌ها هستند و این طرح نیز در این راستا آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال پلیس و دیگر دستگاه‌ها بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای وقوع حادثه است و برای جلوگیری از این امر تلاش زیادی صورت خواهد گرفت.

سردار محمدیان گفت: اگر می‌خواهیم از وقوع حوادث بکاهیم علاوه بر تلاش پلیس و دستگاه‌ها مردم نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به توصیه پلیس عمل کنند.

وی متذکر شد: امیدواریم با آغاز طرح زمستانی که حضور فعال پلیس و دستگاه‌های خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی را در پی دارد و همکاری مناسب مردم شاهد زمستانی کم حادثه باشیم.

کد خبر 5655689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha