۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴

استاندار خراسان شمالی:

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی پروژه‌های ملی تعریف کنند

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی پروژه‌های ملی تعریف کنند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به اعتبارات قابل توجه پروژه‌های ملی، گفت: مدیران در حوزه خود پروژه ملی تعریف کنند تا اعتبارات بیشتری را جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای جذب اعتبارات ملی باید دلایل نوع پیگیری دستگاه‌های اجرایی و سیاست‌های کشور در جهت بهره مندی از این اعتبارات و مقایسه کشوری آن مشخص شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رقم اعتبارات ملی بسیار قابل توجه است، گفت: دستگاه‌های اجرایی درصدد تعریف پروژه ملی باشند.

وی بر الزام ارائه تحلیل کشوری از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت افزایش مطالعات ماده ۲۳ تاکید کرد و افزود: ارائه گزارش واقعی از وضعیت موجود استان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی امری الزامی است و آمارها باید شفاف و واقعی باشند.

حسین نژاد به حوزه توجه به جایگاه پژوهش نیز اشاره کرد و بیان داشت: در انتخاب موضوعات پژوهشی و فراخوان اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی، اولویت با دانشگاه‌های بومی است. حتی برای سند مطالعاتی نیز باید از نظرات مشاوران علمی بومی استان بهره مند شد.

کد خبر 5657680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha