۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس زنجان:

موزه دفاع‌ مقدس باید در استان زنجان راه اندازی شود

موزه دفاع‌ مقدس باید در استان زنجان راه اندازی شود

زنجان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس زنجان گفت:برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید موزه دفاع مقدس در استان راه اندازی شود تا ایثارگری غواصان دریادل زنجانی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدشمس‌الدین موسوی شامگاه یکشنبه در آئین اختتامیه رویداد استارت ایثار و مقاومت نوآوری‌های تولید و ارائه محتوا رسانه‌های نوین، که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان برگزار شد، گفت: کشور ما با مظلومیت در دوران دفاع‌مقدس جنگید و از لحاظ تجهیزاتی نیز در تحریم کامل بودیم و حتی برای وسیله‌ای همچون سیم‌خاردار نیز در تحریم بودیم.

وی بیان داشت: هر کشوری یک دانشگاه جنگ دارد و دانشگاه‌های کشور ما نیز در ارتش، سپاه و دفاع ملی کار می‌کند و از کشورهای دیگر نیز بورسیه داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت: ما امروز نمی‌توانیم از علوم تکراری گذشته استفاده کنیم و باید از علومی که شما ایجاد می‌کنید، استفاده کنیم و علوم گذشته می‌تواند به منزله یک بستر باشد.

موسوی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به جوانان توصیه دارند که از گذشته درس بگیرید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان تصریح کرد: سازماندهی نیازها در زمان جنگ با تمام توان انجام شد و امروز تلاش می‌کنیم تا از علم برای نمایش آن‌چه که در دفاع‌مقدس رخ داده است، استفاده کنیم.

موسوی افزود: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید موزه دفاع مقدس در استان راه اندازی شود تا ایثارگری غواصان دریادل زنجان معرف شود.

وی یاد آورشد: اگر امروز در دنیا و در حوزه تولید پهباد جزو کشورهای برتر و صادرکننده هستیم به این دلیل است که زمینه آن را از زمان دفاع‌مقدس داریم و در این میان استفاده از علم برای پیشرفت ضروری است.

کد خبر 5658984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha