۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران خبر داد؛

دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات دولتی در شهریار به اتهام ارتشا

دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات دولتی در شهریار به اتهام ارتشا

شهریار- رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات دولتی در شهریار به اتهام ارتشاء خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری کارمند متخلف یکی از ادارات دولتی در شهریار به اتهام ارتشاء خبر داد و اظهار داشت: طبق گزارشات واصله مبنی بر این که یکی از کارمندان ادارات دولتی با سو استفاده از موقعیت شغلی تخلفاتی را انجام داده است پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس و در مواجهه با ادله و مستندات به اخذ رشوه ۲۸۰ میلیون ریالی و اختلاس ۱۴۰ میلیون ریالی اعتراف کرده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

حسینی خواه بیان داشت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5659405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 0
      سلام ودرود ..ای کاش تو تهران انقد پیگیرن ای کاش که تو مازندران مخصوصا ساری ونکا هم پیگیر این بانک ها واداره جاتا بودن قدم برمیدارن میخوان مردم بچاپن دسته جمعی پول میخورن دسته جمعی هم ادمارو پاس میدن به این اداره واون اداره تا طرف سرگرم شه