۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۱۲

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی:

شهدای مدافع امنیت زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)هستند

شهدای مدافع امنیت زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)هستند

ارومیه - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: شهدای امنیت و جوانان با بصیرت انقلابی امروز ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و زمینه ساز ظهور هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام داوود میرزایی روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید امنیت پاسدار رحیم صحابی، که با حضور امام جمعه، نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان سلماس، در منزل خانواده معظم شهید رحیم صحابی برگزار شد، خدمت به خانواده شهدا را افتخار بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: یاد خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید پای صحبت خانواده شهدا بنشینیم و شیوه و سبک شما برای تربیت اسوه‌های ایثار، درس بگیریم‌.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: این کشور بیمه شهداست و به برکت خون شهدا گزندی از این حوادث به انقلاب نرسید.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهید صحابی نشان داد که شهادت قله تعالی انسان است، عنوان کرد: جوانانی مثل شهید صحابی زمینه ساز ظهور هستند و انشاالله با بصیرت انقلابی چنین جوانانی این انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می‌کنیم.

وی با قدردانی از مردم مؤمن و شهیدپرور سلماس در حفظ جایگاه شهدای والامقام اظهار داشت: مراسم باشکوه تشییع جنازه شهید صحابی و حضور گسترده مردم شهیدپرور آذربایجان غربی به ویژه شهرستان سلماس نشان از بصیرت انقلابی مردم است.

برادر شهید صحابی نیز با بیان اینکه همه ما برای عظمت و اعتلای انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌ایم گفت: افتخار می‌کنم که برادرم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسید و شهادت در راه حق آرزوی قلبی او بود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده معظم شهید رحیم صحابی تجلیل شد.

همچنین نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی لوح تقدیر دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را به خانواده معظم شهید رحیم صحابی اهدا کرد.

شهید رحیم صحابی، از شهدای مدافع امنیت است که در تاریخ ۲۷ آبان ماه در درگیری با اغتشاشگران در شهرستان بوکان به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 5660055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      این شهدای عزیز در نهایت مظلومیت وتنهایی شهید شدند خداوند از بانیان این قتلها وفتنها نگذره ودچار مکافات عمل بشن به حق حضرت زهرا