۸ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان خبر داد؛

مطالبه‌گری ستاد امربه معروف ونهی از منکر درباره وضعیت زاینده‌رود

مطالبه‌گری ستاد امربه معروف ونهی از منکر درباره وضعیت زاینده‌رود

اصفهان - دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر اصفهان گفت: پیگیری موضوع آب اصفهان واحیای زاینده رود و حق آبه کشاورزان از مطالبات مردمی است که در این راستا جلسه‌ای با معاون وزیر نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام محسن مظاهری با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم اصفهان در تاریخ ۲۸ آبانماه که فرمودند «مسئله آب اصفهان مسئله مهمی است و آن را دنبال‌گیری کردم. مردم اصفهان شایسته‌ این هستند که ما برای خدمت شب و روز نشناسیم»، اظهار کرد: در این راستا جلسه‌ای با معاون وزیر نیرو و همچنین مسئول حوزه زاینده رود برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردمی، پیگیری موضوع آب اصفهان، احیای زاینده رود و حق آبه کشاورزان است، افزود: دولت اراده جدی در رفع مشکل آب اصفهان دارد؛ پروژه‌هایی را در دست اجرا دارند که در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و برای کشاورزان هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که امیدواریم این موضوع هم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر همیشه در کنار مردم هستیم و مطالبه به حق مردم را به گوش مسئولان خواهیم رساند.

وی افزود: در این جلسه حجت الاسلام صادق زاده معاون امور استان‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز با اشاره به وظیفه این ستاد در ارتباط با مطالبه‌گری از مسئولان درباره مطالبات مردم به این نکته اشاره کرد که زاینده رود صرفاً متعلق به مردم اصفهان نیست چرا که اصفهان جایگاهی بین‌المللی دارد، بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به کشور ما سفر می‌کنند ایران را با شهر اصفهان و اصفهان را با زاینده‌رود آن می‌شناسند، بنابراین همگی باید اهتمام جدی داشته باشند تا رودی که سبب حیات این شهر فرهنگی هست را حفظ کنند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده معاون امور استان‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف کشور و حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان و اعضای صنف کشاورزان در دفتر محمد جوانبخت معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و الماس وند رئیس حوزه زاینده رود برگزار شد؛ مسئولان وزارت نیرو گزارشی از اقدامات انجام شده خود در مسئله آب استان اصفهان را بیان کردند و قول پیگیری جدی را در راستای رفع این مشکل و احیای زاینده رود بیان داشتند.

کد خبر 5668247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha