۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴

معاون راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان:

مجوز احداث سه پاسگاه پلیس راه در هرمزگان اخذ شد

مجوز احداث سه پاسگاه پلیس راه در هرمزگان اخذ شد

بندرعباس - معاون راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در سال‌جاری برای کنترل و ارتقای امنیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی، مجوز احداث سه پاسگاه پلیس‌راه در استان اخذ شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی رضایی لری بیان داشت: ۲ پاسگاه در محور کهورستان لار و محور بندرعباس میناب محدوده چاه فعله و یک پاسگاه نیز در محور میناب – جاسک در محل پاسگاه فعلی که به دلیل قدمت زیاد قابل‌استفاده نیست، احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: هزینه احداث این سه پاسگاه افزون بر ۵۰ میلیارد تومان است که از سوی سازمان راهداری تامین می‌شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: سال‌جاری همچنین مجوز نصب و راه‌اندازی هشت دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید در استان اخذ شده که در حال نصب و راه‌اندازی است.

رضایی لری ادامه داد: برای پایش تصویری محورهای مواصلاتی شریانی استان هرمزگان نیز تا پایان سال گذشته تعداد ۱۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب شده که با عنایت به پیگیری‌ها و با نصب و راه‌اندازی دوربین‌های جدید نظارت تصویری در سال‌جاری حدود ۷۰ درصد ارتقا پیدا می‌کند.

استان هرمزگان در مجموع دارای ۳۴ کیلومتر آزادراه ،۷۷۷ کیلومتر بزرگراه، ۶۲۳ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ۷۲۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی است.

کد خبر 5669421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      10 1
      50میلیارد پول بی زبون اون وقت ی جوون گیر 100میلیون ی کار واسه خودش راه بندازه.واقعا که.....
      • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
        0 0
        تف بر این زمونه ک عمر جوانان وطن برباد رفت واسه راه اندازی شغل، یه جون چندغاز وام بخواد بگیره هفت خان رستمو باید رد کنه ک عملا امکان پذیر نیست، برخی باید در فقر و فلاکت بمیرن، کجاست عدالت علی... کاش در ایران زاده نشده بودیم... کاش اصن ب دنیا نمی اومدیم... آه از این وضعیت.... آه از زندگی...
    • علی پیکردوست IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      عالی است
    • فقط الله IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      1 0
      مردوم ما نان ندارن شما به فکر پاسگاه هستید ۵۰میلیارد هزینه چه خبره مگه میخواهید شهرک درست کنید بابا بسه دیگه کمک کنید به مردوم بسه این همه ظلم بسه خواهش میکنم این مردوم ظلم میشه صدای این مردوم به کل کره ی زمین افتاد