۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

سفر کابینه دولت در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی به یزد

سفر کابینه دولت در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی به یزد

یزد- مشاور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از سفر رئیس جمهور و کابینه دولت به یزد خبر داد و گفت: این سفر دو روزه است و در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت در ماه جاری به استان یزد سفر می‌کنند، اظهار داشت: این سفر در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های این سفر بیان کرد: دیدار مردمی و عمومی رئیس جمهور در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه در میدان امیرچقماق برگزار خواهد شد.

فتاحی همچنین از سفر رئیس جمهور به یکی از شهرستان‌های محروم استان یزد خبر داد و بیان کرد: رئیس جمهور در این سفر نیز دیدار عمومی با مردم خواهد داشت.

مشاور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد: اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی خط انتقال آب به استان از طریق واگذاری دو معدن انجام خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به یزد عملیات اجرایی یک شهرک جدید با معماری کاملاً منطبق با معماری و فرهنگ شهر یزد آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار پس از سال‌ها همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، نشست هیئت دولت نیز در استان تشکیل می‌شود و تمام وزرا و کابینه دولت در این نشست حاضر خواهند شد و موضوع نشست هیئت دولت، ویژه استان یزد خواهد بود.

فتاحی تاکید کرد: وزرا و اعضای کابینه دولت در سفر به استان یزد، دیدار و ملاقات‌های عمومی با مخاطبان قشر خود خواهند داشت.

کد خبر 5670234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha