۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان:

هزار و ۶۱۴ بیمار سرطانی و خاص هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند

هزار و ۶۱۴ بیمار سرطانی و خاص هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند

بندرعباس- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: هزار و ۶۱۴ بیمار سرطانی، زمین گیر و بیمارخاص زیرپوشش این کمیته از خدمات حمایتی و درمانی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره بیان داشت: درمان بیماران سخت درمان (صعب‌العلاج) هزینه‌های بسیار سنگینی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد به دنبال دارد که در سال‌جاری بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بابت کمک هزینه‌های درمانی به این بیماران پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی نیازمندان هرمزگانی توسط کمیته امداد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱پ رداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: حق بیمه‌ای که بیمار باید بپردازد (فرانشیز درمانی) یکی از مهم‌ترین اقدام‌های این نهاد برای تأمین بار مالی مشکلات درمانی و دارویی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت است.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های درمانی این نهاد را ارتقای شاخص‌های بهداشتی در بین مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: همچنین کمیته امداد استان برای ارتقای بهداشتی مددجویان امسال تعداد چهار هزار و ۱۱۰ بسته بهداشتی که شامل اقلامی از جمله ماسک، مواد ضد عفونی کننده و مخزن آب به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

کد خبر 5670635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha