۱۳ دی ۱۴۰۱، ۸:۵۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

مکتب سردار سلیمانی منظومه کامل بصیرت و کتاب جهاد تبیین است

مکتب سردار سلیمانی منظومه کامل بصیرت و کتاب جهاد تبیین است

ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی مکتب سردار سلیمانی را منظومه کامل بصیرت و کتاب جهاد تبین دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور امامی دوشنبه شب در همایش بصیرت و جهاد تبیین در مکتب سلیمانی در خوی اظهار کرد: حاج قاسم با آگاهی و بصیرت می‌دانست تلاش حضرت امام (ره) در ملی کردن مقاومت تنها راه ادامه حیات اسلام ناب محمدی (ص) است و در این مکتب آموخت که باید این آرزوی امام راحل (ره) در شکل‌دهی به جبهه مقاومت محقق سازد.

وی افزود: سردار دل‌ها با همین بصیرت نافذ خالصانه و صادقانه موفق شد جبهه مقاومت را در شرایطی که فضای مجازی رها و بی سر و سامان در خدمت جنگ نرم و شناختی دشمن قرار گرفته بود، به ثمر بنشاند.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم را یک مکتب معرفی کردند و این یک سخن حکیمانه است و سردار سلیمانی یک الگوی تمام ایرانی اسلامی و فراتر از زبان و دین و فرهنگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: در این راستا به برکت ایشان در جبهه مقاومت گردانی از مسیحیان، اهل سنت و دیگر ادیان و مذاهب فعال می‌شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: امروز قدرت، اثرگذاری و، محبوبیت و مقبولیت سردار سلیمانی در جهان از دوران حیاتش وسیع‌تر است

سردار حبیب شهسواری افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتبی پایدار، توسعه یافته، دیندار، مردمی و آزادی‌خواهی برای همه مردم جهان است.

در پایان این همایش با اهدای لوح از مقالات آثار مکتوب برتر نخبگان شهرستان با محوریت سردار سلیمانی تجلیل شد.

کد خبر 5672061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha