۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

جنگل های لایی نکا همچنان می سوزد/ مهار حریق گلوگاه و نوشهر

 جنگل های لایی نکا همچنان می سوزد/ مهار حریق گلوگاه و نوشهر

ساری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اظهار این که جنگل های منطقه لایی نکا همچنان می سوزد، گفت: تلاش برای مهار حریق ادامه دارد.

حسینعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت آتش سوزی عرصه‌های جنگلی استان اظهار داشت: سه هکتار از عرصه‌های جنگلی منطقه لایی نکا از روز گذشته دچار حریق شد و به دلیل جریان شدید وزش باد همچنان درگیر آتش سوزی است.

وی با عنوان این که ۱۰۰ نفر از نیروهای امدادی، یگان حفاظت، بسیج، هلال احمر و نیروهای مردمی در حال انجام عملیات کنترل و مهار آتش سوزی هستند، افزود: همچنین از یک فروند بالگرد برای امداد هوایی بهره گیری شده است.

وی گفت: همچنین بیش از پنچ تا ۱۰ هکتار از عرضه‌های جنگلی توسکا چشمه گلوگاه نیز دچار حریق شده بود و عملیات اطفای این منطقه انجام شد و فقط به صورت لکه‌ای شاهد آتش سوزی درختان افتاده و شکسته هستیم ونیروهای امدادی در منطقه حضور دارند.

محمدی یادآور شد: در منطقه لایی همچنان درگیر اطفا و مهار حریق هستیم و در آتش سوزی منطقه دلسم نوشهر نیز با کمک نیروهای منابع طبیعی اطفا شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد: پیش بینی می‌شود از عصر امروز شاهد بارش باران باشیم که می‌تواند در مهار حریق کمک کننده باشد.

کد خبر 5674115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha