۱۹ دی ۱۴۰۱، ۸:۲۷

۳ محور فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدند

۳ محور فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدند

زاهدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان از بازگشایی ۳محور فنوج به کتیج رمشک، فنوج-اسپکه و محور جلگه-چاه اسحاق در جنوب این استان که براثر سیلاب مسدودشده بودند،خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال الدین قادری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بر اثر بارندگی‌های ۱۷ و ۱۸ دیماه جاری، ۴ محور فرعی و روستایی در جنوب استان مسدود شد که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب، سه مسیر ذکر شده بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: محور روستایی چاهان_زرآباد همچنان مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.

قادری با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیرو راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند، افزود: پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی محور مسدود شده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محورهای جنوب استان گفت: در کیلومتر ۲ تا ۱۰ محور جلگه_چاه اسحاق به ۵ دستگاه آبنما خسارت وارد شده که در مجموع میزان خسارت اولیه به زیر ساخت‌های راههای ارتباطی جنوب استان تاکنون ۵ میلیارد تومان برآورده شده است.

قادری خاطر نشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان مطلع شوند.

کد خبر 5677208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha