۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۲۵۱میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان سمنان پرداخت شد

۲۵۱میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان سمنان پرداخت شد

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در این نهاد به دنبال توانمندسازی و ایجاد درآمد برای مددجویان استان هستیم، گفت: ۲۵۱میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شد.

محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در کمیته امداد استان سمنان به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم در اصلاح به جای دادن ماهی، ماهیگری را یاد مددجویان دهیم، ابراز داشت: با این اقدام مددجویان توانمند شده و می توانند درآمد زایی بیشتری را برای خود و خانواده فراهم و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

وی ضمن بیان اینکه در کمیته امداد مشاوره های شغلی به مددجویان داده می شود، افزود: در ارائه مشاوره ها فرصتی به مددجویان می دهد تا بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کرده و در راستای توانمندی های خود به کسب درامد بپردازند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری ۲۵۱ میلیارد ۴۴۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت شده است، ابراز داشت: هدف این پرداخت این تسهیلات به مددجویان ایجاد شغل در حوزه های مختلفی از جمله در مشاغل خانگی، دامداری و دامپروری، صنایع دستی، کشاورزی و حوزه صنایع و غیره بوده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه در بین ادارات کمیته امداد کشور سمنان رتبه نخست را به لحاظ تسهیلات و اشتغال مددجویان دارد، تصریح کرد: در این راستا باید گفت کسب و کارهای ایجاد شده مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در طی فعالیت از آنها بازدید خواهد شد.

وی بابیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی در دستور کار قرار دارد، افزود: طبق تعهد کمیته امداد برای ایجاد فرصت های شغلی می توان اذعان داشت بالاتر از میزان عملکردی خودش عمل کرده است و این امر توانسته این اداره کل را متمایز از سایر استان ها کند و از سویی مددجویان را نیز به چرخه اقتصادی فرا خواند.

کد خبر 5695042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha