۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲

نماینده ولی فقیه در گیلان:

تمدن سازی انقلاب اسلامی به یک گفتمان تبدیل شده است

تمدن سازی انقلاب اسلامی به یک گفتمان تبدیل شده است

رشت. نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسترسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی صورت گرفته است، گفت: ایران در ایجاداین تمدن گام‌های مهمی برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گلباران گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی از زیباترین و ماندگارترین ایام است.

وی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی مبدا روشن و قله‌های نورانی دارد، افزود: نابودی و سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ سال طاغوت مبدا روشن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت با اشاره به ذلت، خواری و سرافکندگی ایران قبل از انقلاب اسلامی، بیان کرد: اساتید قبل از انقلاب در کنار حق تدریس، حق توحش دریافت می‌کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن قدرت براندازی انقلاب اسلامی ندارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران مبدا و منشأ نورانی و عرفانی دارد و تمام نقشه‌های ۴۴ ساله دشمن علیه نظام بی اثر شده است.

وی با اشاره به روزهای تبعید و سختی‌های حضرت امام خمینی (ره)، افزود: امام راحل در کنار تمام سختی‌ها و مشکلات زمان دست از مبارزه برنداشت و انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ورود امام به ایران پیامبرگونه بود، گفت: بازگشت و ورود تاریخی حضرت امام با فرار و گوشه نشینی طاغوتیان همراه شد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رشد توسعه انقلاب اسلامی چشم گیر است، اضافه کرد: هجمه‌های دشمن علیه نظام اسلامی نتوانسته انقلاب را از مسیر واقعی خود خارج کند.

وی با بیان اینکه تمدن سازی انقلاب اسلامی به یک گفتمان تبدیل شده است، افزود: ایران در ایجاد تمدن نوین اسلامی گام‌های مهمی برداشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به آن سوی مرزها، اضافه کرد: رویش‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف کم نظیر است و البته ریزش‌هایی هم داشتیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بسترسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی صورت گرفته است، گفت: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته و با استمرار این حرکت به این امر دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ بهمن روز طلایی ایران اسلامی است، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی هر سال پویاتر و سرزنده‌تر گرامی داشته می‌شود.

کد خبر 5698013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha