۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴

رئیس کل دادگستری سمنان خبرداد؛

رفع چالش‌های حقوقی خانوار نیازمند استان سمنان

رفع چالش‌های حقوقی خانوار نیازمند استان سمنان

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد استان در راستای رفع چالش های حقوقی خانواده های نیازمند و تحت پوشش استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه همایش ملی «حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان» با همکاری کمیته امداد و قوه قضائیه به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد و دادگستری بسته شده تا دو طرف بتوانند خدمات بهتری را به نیازمندان ارائه کنند، تاکید کرد: رفع چالش‌های حقوقی خانواده‌های نیازمند استان سمنان در این تفاهم نامه دیده شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه نامه در راستای کمک و معاضدت قانونی به نیازمندان و جامعه هدف بسته شده است، تاکید کرد: توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های نیازمند دیگر رکن این تفاهم نامه محسوب می‌شود.

استعدادیابی از محرومان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز با بیان اینکه همایش ملی «حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان» با همکاری کمیته امداد و قوه قضائیه برگزار شده است، گفت: گسترش تعاملات و استفاده از ظرفیت‌های دو نهاد در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان در حوزه‌های حقوقی و قضائی محور این همایش است.

محمد حسین ذوالفقاری در ادامه استعدادیابی، توانمند سازی و شناسایی افراد واجد استعدادهای برتر در زمینه علمی، تحصیلی، فرهنگی و هنری، ورزشی را از جمله اهداف این همایش برشمرد و بیان کرد: این نخستین همایش ملی استعدادیابی، توانمند سازی و حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان است

وی درباره تفاهم نامه نیز افزود: برگزاری دوره‌های آموزش حقوقی برای مددجویان و معاضدت قضائی نیازمندان از دیگر موضوعات مورد تفاهم میان کمیته امداد و قوه قضائیه است

کد خبر 5701392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha