۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون:

با اتحاد و همدلی توانستیم پنجمین قهرمانی فوتسال کشور را کسب کنیم

با اتحاد و همدلی توانستیم پنجمین قهرمانی فوتسال کشور را کسب کنیم

تبریز- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به درخشش شاگردانش در بازی هفته ما قبل لیگ برتر فوتسال، گفت: این قهرمانی را با اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم بدست آوردیم.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: خدا را شکر به چیزی که لیاقت مردم آذربایجان بود رسیدیم به تیم گیتی پسند خسته نباشید می‌گویم و دست بچه‌های خودمان را بابت این بازی مردانه می‌بوسم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان کرد: بازی خیلی سنگینی بود ولی آماده بودیم و می‌دانستیم چه باید بکنیم و انتقام بازی رفت را در تبریز گرفتیم.

تقی پور با اشاره به شرایط تیمش و گیتی پسند اصفهان در جدول رده‌بندی، اذعان کرد: حساسیت بازی را پیش بینی کرده بودیم و در طول هفته در کنار مباحث فنی، روی مباحث روحی و روانی هم تأکید داشتیم.

وی اضافه کرد: به بچه‌ها گفته بودیم که با آرامش بازی کنند و از فوتسال خودشان لذت ببرند.

تقی پور یادآور شد: چیزی که در طول بازی و باوجود تنش‌ها و برخی اتفاقات، شاهدش بودیم نهایتاً به پیروزی و قهرمانی پیش از موعد تیم مس سونگون انجامید.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه این قهرمانی بجز اتحاد و همدلی یک مجموعه بدست نمی‌آمد، اذعان کرد: از روز اول باهم و برای یک هدف تلاش کردیم تا در نهایت قهرمانی پنجم را به مردم آذربایجان و ورزقان و کارگران زحمتکش مس سونگون ورزقان تقدیم کنیم.

وی با تشکر از رسول خطیبی، مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: ایشان در طول فصل مثل عضوی از تیم فوتسال، کنار ما بود و هوای تیم را داشت، وو جا دارد یک خدا قوت به آقای کافی بگویم که در اول فصل کنار ما بودند همچنین از صنایع بزرگ مس، هیئت مدیره محترم، مدیران عزیز و گران‌قدر استانی و شهر ورزقان و همه پرسنل باشگاه مس سونگون ورزقان که در این مدت یار و یاور ما بودند نیز تشکر می‌کنم.

کد خبر 5705390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha