۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۸

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

آماده‌باش چهارمحال و بختیاری برای مقابله با حوادث ناشی از بارش‌ها

آماده‌باش چهارمحال و بختیاری برای مقابله با حوادث ناشی از بارش‌ها

شهرکرد_مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: همه مدیران، مسئولین، فرمانداران، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان به دلیل حجم بالای بارندگی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان‌ها قبل از ورود سامانه به استان تشکیل و تدابیر لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

وی بیان داشت: کلیه مأموریت‌ها و مرخصی‌ها در بازه زمانی فعالیت این سامانه در چهارمحال و بختیاری لغو شده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همه مدیران، مسئولین، فرمانداران، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در حالت آماده‌باش کامل هستند و وضعیت در سطح استان قرمز اعلام شده است و آمادگی کامل و صددرصدی در این راستا وجود دارد.

کیانی افزود: به دلیل محدودیت‌های موجود و حجم گسترده بارش‌ها امکان پوشش صددرصدی به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد و از همین‌رو تقسیم کار و اولویت‌بندی برای خدمت‌رسانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت‌بندی ابتدا خدمات‌رسانی به جاده‌های شهری و در مرحله بعد جاده‌ها روستایی و درون‌شهری که توسط شهرداران صورت می‌گیرد، انجام می‌شود.

کیانی تاکید کرد: مشکلات موجود به مرور زمان رفع می‌شود و لازم است در این راستا مردم صبوری کنند تا نیروها بتوانند به خوبی خدمات لازم در این زمینه را ارائه کنند.

کد خبر 5708157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha