۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۴

تا آخر هفته جاری؛

بارش ها در خراسان شمالی ادامه دارد

بارش ها در خراسان شمالی ادامه دارد

بجنورد_ رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی از ماندگاری وضعیت ناپایدار شرایط جوی این استان تا آخر هفته خبر داد.

علیرضا گلرخ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آسمان بجنورد تا اواخر هفته جاری به صورت ابری همراه با بارش برف و باران خواهد بود و همچنین شاهد کاهش تدریجی دما نیز خواهیم بود به طوری که روز پنج شنبه دما به منفی ۲ درجه خواهد رسید.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به وضعیت جوی ناپایدار شهرستان اسفراین گفت: طی چند روز آینده شاهد بارش برف و باران و همچنین رشد ابر در ارتفاعات خواهیم بود.

وی با بیان این مطلب که طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای شهرستان شیروان منفی ۳ درجه گزارش شده است، افزود: وضعیت جوی شیروان نیز به صورت ابری و همراه با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

گلرخ در ادامه وضعیت جوی شهرستان جاجرم را مه آلود و همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش‌ها در این شهرستان ۳ میلی‌متر، کمینه دما منفی یک و بیشینه دما منفی ۲ و نیم درجه گزارش شده است.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه میانگین بارش‌ها طی روز گذشته در مانه و سملقان حدود ۳ میلی‌متر بوده گفت: طی این مدت کمینه دما در این شهرستان نیم و بیشینه دما نیز ۷ درجه گزارش شده است.

وی شرایط جوی شهرستان فاروج را تا اواخر هفته به صورت بارش برف و باران پیش بینی کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بارش‌ها در شهرستان راز و جرگلان ۳ میلی‌متر، کمینه دما منفی یک درجه و بیشینه دما حدود ۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کد خبر 5708713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha