۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اعلام کرد؛

کشف ۱۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان تویسرکان

کشف ۱۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان تویسرکان

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در راستای مطالبات مردمی و مقابله با متخلفان و هنجارشکنان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان تویسرکان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم‌های عملیاتی، بازدید از مناطق شناسایی شده و جرم خیز در حوزه استحفاظی خود را در دستور کار قرار دادند که دستگیری ۶ سارق از جمله ۴ سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم و کابل برق و یک سارق معابر عمومی، ۲ خرده فروش مواد مخدر و ۲ معتاد متجاهر و پرخطر از توفیقات این عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان ادامه داد: در این طرح، ۱۴ فقره سرقت شامل ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق، ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت از مغازه، یک فقره سرقت مشاعات ساختمان، ۲ فقره سایر سرقت‌ها و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۸ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و حادثه ساز نیز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

سرهنگ نوری در پایان ضمن اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند؛ افزود: پلیس همواره به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را داشته و آنها می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 5709671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha