۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای بوشهر:

فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در بوشهر تقویت می‌شود

فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر از آمادگی شورای شهر برای توسعه همکاری با حوزه علمیه شهر بوشهر در حوزه آموزش و پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، شهناز پولادی در نشست مرکز پژوهش‌های شورا با مدیر و جمعی از اساتید حوزه علمیه برادران و بانوان بوشهر اظهار داشت: باید از ظرفیت بسیار خوب علمی، تحقیقاتی و پژوهشی حوزه علمیه بهره برداری شود و حلقه اتصالی بین شورا و شهرداری در زمینه مسائل علمی، پژوهشی و فرهنگی به وجود بیاید.

وی افزود: با حضور شورای ششم، مرکز پژوهش‌های شورا با رویکرد جدید، فعالیت خود را با تصویب شیوه نامه مرکز پژوهش و مطالعات شهرداری بندر بوشهر آغاز کرده است.

وی افزود: مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر با ارائه راهکارهای مناسب در راستای پاسخگویی به نیازهای مدیریت شهری، استفاده از نظرات متخصصان، صاحب نظران و عالمان حوزه و دانشگاه را در تحقق توسعه مدیریت شهری حائز اهمیت دانست.

پولادی خاطر نشان کرد: عالمان دینی جایگاه ویژه ای در گسترش ارتباطات با مردم دارند و ما آمادگی داریم که از ظرفیت‌های بسیار خوب مدارس حوزه علمیه در جهت تبیین استفاده شود.

کد خبر 5710344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha