۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴

معاون کمیته امداد خوزستان:

۸ هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان خوزستان ایجاد شد

۸ هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان خوزستان ایجاد شد

اهواز - معاون کمیته امداد خوزستان گفت: در ۹ ماهه سال جاری از طریق طرح راهبری شغلی، هشت هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین وطن پرست پیش از ظهر امروز یکشنبه در نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد اظهار کرد: تا به امروز ۱۳۰ راهبر در سامانه کمیته امداد همکاری دارند و امروز راهبران منتخب حضور پیدا کرده‌اند.

وطن پرست، طرح‌های راهبران شغلی، گام مهمی برای ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار موفق برای مددجویان است، افزود: این طرح موجب اثربخشی بیشتر اعطای تسهیلات اشتغال و پایداری مشاغل ایجاد شده برای مددجویان می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان، عنوان کرد: اگر حمایت‌های لازم از مددجویان انجام شود این افراد در یک بازه زمانی مشخص می‌توانند به شغل ثابت و درآمد پایدار برسند.

وطن پرست در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، مددجویان بعد از استعداد سنجی و مشاوره شغلی و ارائه تسهیلات، وارد چرخه اشتغال می‌شوند، بیان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری کمیته امداد استان از طریق طرح راهبری شغلی هشت هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان این استان ایجاد کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به مزایای این طرح گفت: سهولت دسترسی به مواد اولیه در زمینه تولید، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌های تخصصی، دسترسی به بازار فروش، خرید تضمینی محصولات و بالا بردن راندمان کاری از جمله کارکردهای طرح راهبری شغلی برای مددجویان جویای کار است.

وی تصریح کرد: در سال آینده به مسائلی همچون؛ «زنجیره‌های تولید»، «توسعه بازارها»، «صندوق‌های ضمانت» و «مشاغل دانش‌بنیان» توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

کد خبر 5712881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • وحید IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      سلام از معلولیت یک سمت بدنم تا تشنج متاهل و وبچه دارم حالا وام خواستم از مرداد۱۴۰۱تا الان بانک میگه بودجه ندارم بهزیستی میگه طرفت بانک حالا با تورم شرایطم چه جوری صبح وشب کنم نمی دانم از گتوند