۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد؛

راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری

 راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری

زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از اولویت‌های این دانشگاه در حوزه تحقیقات طی سال آینده راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بختیاری عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی زنجان که به مناسبت گرامیداشت استاد فقید سقراط فقیه‌زاده برگزار شد، گفت: از اولویت‌های دانشگاه در حوزه تحقیقات طی سال آینده، راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری است.

وی بیان داشت: با راه اندازی این آزمایشگاه، محققان می‌توانند با استفاده از فضای آن به راحتی به کارهای تحقیقاتی خود بپردازند و حتی برای محصولات خود گواهینامه دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پروژه پارک علم و فناوری این واحد دانشگاهی به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده است و به زودی افتتاح می‌شود.

بختیاری تاکید کرد: خوشبختانه کلان منطقه ۶ کشور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی زنجان موفق شد اجرای یکی از طرح‌های تحقیقاتی سلامت محور در سطح کشور را برعهده بگیرد که اگر این طرح منجر به تولید محصول شود موجب پیشرفت دانشگاه خواهد شد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان با توجه به امکانات و تعداد اعضای هیأت علمی خود از ظرفیت‌های پژوهشی بالایی برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یاد آورشد: و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، جایگاه دانشگاه در این حوزه روز به روز ارتقا یابد.

بختیاری افزود: هم اکنون تحقیقات اثربخش، کاربردی و محصول محور مورد تاکید وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه‌های علوم پزشکی است و این واحد دانشگاهی نیز به این موضوع توجه جدی دارد.

کد خبر 5713928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha