۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین:

بخشی از اعتبارات برای توسعه روستایی به درستی هزینه نشده است

بخشی از اعتبارات برای توسعه روستایی به درستی هزینه نشده است

قزوین- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: مبالغ زیادی از اعتبارات اختصاص یافته به روستاها در حساب دهیاران رسوب کرده و برای توسعه روستایی هزینه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا غریب صبح پنجشنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به پرونده‌های تخلفات دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان قزوین اظهار کرد: کمیته انضباطی در راستای قانونمندی شرح وظایف، نیروی انسانی و عملکرد دهیاری‌های این استان تشکیل می‌شود.

وی افزود: بر اساس مفاد آئین‌نامه انضباطی دهیاری‌ها، همه کارکنان دهیاری‌ها که مشمول قانون کار هستند، مشمول این آئین‌نامه بوده و هرگونه کوتاهی در انجام وظایف محوله که باعث بروز اختلال و بی‌نظمی در امور دهیاری شود قابل پیگیری و رسیدگی در کمیته انضباط کار که در سطح استان تشکیل می‌شود، خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین اضافه کرد: کمیته انضباطی دهیاری‌ها متشکل از ۲ دهیار منتخب به عنوان نمایندگان دهیاران، یک مسئول امور مالی و یک مسئول امور فنی دهیاری‌ها به عنوان نمایندگان کارکنان دهیاری است.

غریب اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده در خصوص اعتبارات اختصاص یافته به دهیاری‌ها مبالغ زیادی از اعتبارات اختصاص یافته در حساب دهیاران رسوب کرده و برای توسعه روستایی هزینه نشده است.

کد خبر 5717141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha