۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۸

مدیرکل صدا و سیمای مازندران:

جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب های هنری است

 جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب های هنری است

ساری- مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت:عرصه‌های جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب‌های هنری است که هم صدا و هم سیمای استان در خدمت انعکاس و تولید این محتواها است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ابراهیمی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: توجه به پیوست رسانه‌ای در فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی نشان از نگاه ویژه به توسعه مخاطب است که امروز و در رویکرد جدید سازمان تبلیغات بیشتر به آن توجه شده است.

وی با بیان این نکته که این دو نهاد هر دو به عنوان بلندگو و صدای انقلاب اسلامی شناخته است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی برآمده از مجموعه انقلاب اسلامی است و هم افزایی و همکاری بیشتر این دو نهاد می‌تواند به رفع دغدغه‌های فرهنگی در استان کمک کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران به تدوین تفاهم نامه همکاری مؤثر دوجانبه برای تولید برنامه‌های رسانه‌ای، اشاره و خاطرنشان کرد: عرصه‌های جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب‌های هنری است که هم صدا و هم سیمای استان در خدمت انعکاس و تولید این محتواها است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فرهنگی استان، تصریح کرد: مجموعه‌های مردمی که سازمان تبلیغات اسلامی بر آن اشراف دارد از جمله هیئات مذهبی از مهمترین ارکان عرصه جهاد تبیین به شمار می آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش جلسات مذهبی و قرآنی خانوادگی اشاره و تاکید کرد: یکی از مهمترین کانون‌های معنوی جامعه خانواده است و جلسات قرآنی و روضه‌های خانگی و همچنین دوره‌های مهارت‌های زندگی قرآنی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های فرهنگی رصد، شناسایی و حمایت می‌شوند می‌توانند در ایجاد آرامش و ثبات فرهنگی و اجتماعی کمک کنند.

گفتنی است، در این نشست طرح تولید برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و همچنین در حوزه امام محله، بانوان و قرآنی مطرح و مقرر شد این جلسات تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه یابد.

کد خبر 5720011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha