۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

سردار سلامی:

اروپایی ها از رفتار ما سوء استفاده نکنند

اروپایی ها از رفتار ما سوء استفاده نکنند

آبادان- فرمانده کل سپاه گفت: به اروپا هشدار می‌دهیم، حیات آن ها وابسته به نفت و امنیت است و باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیاندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی ظهر امروز دوشنبه در همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که با حضور استانداران سراسر کشور و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان بیان کرد: ما در شرایط خطیر و سرنوشت سازی قرار داریم، دشمن متفاوت‌تر از قبل مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.

او افزود: هدف اصلی دشمن فاصله انداختن نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: یک کشور و ملت را نمی‌شود از تاریخ آن جدا کرد و واقعیت‌های تاریخی در ظرف زمان متوقف نمی‌شوند، اثرات رویدادهای تاریخی تا نسل‌ها بعد احساس می‌شود.

سردار سلامی گفت: واقعیت‌هایی چون بعثت رسول اکرم (ص)، غدیر و عاشورا تا امروز پرشور و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته از سوی مردم برگزار می‌شود، زیرا محتوا و آثار این وقایع تأثیر گذار به خوبی درک شده است.

وی تاکید کرد: مردم باید واقعیت‌های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند، این اروپایی‌ها و غربی‌ها بودند که تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح‌های شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار می‌دادند، هنوز آثار حملات شیمیایی بر تن رزمندگان دفاع مقدس مشهود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز اروپا در تحریم اقتصادی ضد مردم ایران پیشگام است و کشورهای اروپایی تبدیل به محلی برای تجمع تجزیه‌طلبان و فراری‌های ضد ایرانی شده است و این در حالی است که ما توانایی افزایش برد تجهیزات نظامی و ضربه اساسی به آنان را داریم اما هنوز این کار را نکردیم.

سردار سلامی گفت: به آنان هشدار می‌دهیم، حیات اروپایی‌ها وابسته به نفت و امنیت است و باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیاندازند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اروپا با تمام توان پیشتاز ضربه و هجمه به ایران است گفت: غربی‌ها هر کاری از دستشان بر می‌آمد علیه ما به کار برده‌اند اما بدانند ما راه خود را پیدا کرده‌ایم و اراده ما بر ایجاد امنیت است اما اروپایی‌ها مراقب باشند و از رفتار ما سوءاستفاده نکنند.

وی با بیان اینکه انعکاس حضور پرمحتوای کاروان‌های راهیان‌نور اهمیت فراوانی دارد افزود: تأمین ناوگان حمل و نقل استاندارد و همچنین پوشش امنیتی مطلوب برای تردد این کاروان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار سلامی یادآور شد: همه مسئولان خالصانه پای کار هستند تا کاروان‌های راهیان‌نور برای ترویج دین و اسلام و همچنین زنده نگه داشتن یاد رزمندگان و دفاع مقدس راهی مناطق جنگی شوند.

فرمانده سپاه، خواستار مستندسازی حرکت کاروان‌های راهیان نور شد و گفت: رسانه‌ها به گونه‌ای مستند سازی کنند تا دشمن بداند تلاشش برای ایجاد شکاف بین نسل جوان و انقلاب بیهوده است.

کد خبر 5720549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      0 0
      من به اندازه دانش خودم میگم، چرا تهدید میکنید؟ حتما اگر میتونید شما هم هر کاری میتونید انجام بدید و بزارید پشیمون شن.. تو قران هم هست که کفار باید در شما درشتی حس کنند