۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۲۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردم در استان سمنان راه اندازی می‌شود

۲۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردم در استان سمنان راه اندازی می‌شود

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در طرح نوروزی و همزمان با ماه رمضان ۲۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردم در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان از اجرای طرح بهاری و نوروزی همچنین مقارن با ماه رمضان در این استان خبر داد و ابراز کرد: ۲۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردم در استان سمنان راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه «هر روز عیدی دیگر است» شعار امسال هفته نیکوکاری نامگذاری شده است افزود: علاوه بر پایگاه‌های شهری و روستایی ۱۶۱ مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه زنگ احسان و نیکوکاری نیز روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در مدارس استان نواخته می‌شود، تاکید داشت: در روزهای نوزدهم و بیست و ششم اسفندماه نیز پایگاه‌هایی برای جمع آوری کمک‌های مردم در مصلاهای نمازجمعه استان برپا خواهد شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه سال گذشته در جشن نیکوکاری ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد، گفت: مردم نیکوکار استان سمنان، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ بانک ملی واریز کنند. همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 5721619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha