۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۱

معاون استاندار مازندران:

خروج دانشگاه ها از بستر علمی نقشه دشمن است

خروج دانشگاه ها از بستر علمی نقشه دشمن است

ساری- ‏معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم گسترش ارتباط دانشگاه‌ها با دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: خروج دانشگاه‌ها از بستر علمی را نقشه دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح شنبه در جلسه هم اندیشی با مسئولان دانشگاه‌های مازندران گفت: نقش و مأموریت دانشگاه‌ها برای برون رفت کشور از چالش‌های توسعه باید پررنگ و عملیاتی تعریف شود.

وی گفت: تعمیق ارتباط دانشگاه‌ها با دستگاه‌های اجرایی موجب توسعه پایدار خواهد شد.

این مسئول سیاسی با اشاره به ظرفیت در خور توجه دانشگاه‌ها در توسعه علمی کشور افزود: دشمن در تلاش است تا دانشگاه‌ها را از بستر علمی خارج کند که باید در این زمینه هوشیار بود.

سلگی، وجود خیل عظیم نیروهای انقلابی در سطح اساتید و کارکنان انقلابی در دانشگاه‌ها را ظرفیت اساسی برای هدایت مراکز علمی دانست و افزود: تقویت نقش اساتید و دانشجویان انقلابی مأموریت خطیر رؤسای دانشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: دانشجویان با بصیرت و اساتید فرهیخته دانشگاه‌های کشور طرح معاندان برای اغتشاش در مراکز آموزش عالی را ناکام گذاشتند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها گفت: تقویت دانشگاه‌ها سرعت پیشرفت کشور را شتاب خواهد بخشید.

کد خبر 5724212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha