۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد؛

حضور ۳ هزار و ۸۳۵ کردستانی در آزمون ورود به حرفه مهندسان

حضور ۳ هزار و ۸۳۵ کردستانی در آزمون ورود به حرفه مهندسان

سنندج- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳ هزار و ۸۳۵ نفر در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار می شود.

جهانگیر الیاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای مواد ۵، ۱۱و ۲۱ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های عمران، معماری، برق، شهرسازی، نقشه‌برداری، مکانیک و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ از طریق ارکان اجرایی و نظارتی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳ هزار و ۸۳۵ نفر شامل ۳ هزار و ۱۳۷ نفر آقا و ۶۹۸ نفرخانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه ثبت نام کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: این آزمون در استان کردستان در ۳حوزه شهر سنندج (دانشگاه کردستان)، سقز (دانشگاه علمی کاربردی) و شهر قروه (آموزش و پرورش) برگزار می‌شود.

الیاسی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون‌ها حدود ۲ ماه بعد از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسانده خواهد شد.

کد خبر 5782997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha