۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۳

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

توضیح سخنگوی وزارت علوم درباره یکپارچه شدن برخی دانشگاهها

توضیح سخنگوی وزارت علوم درباره یکپارچه شدن برخی دانشگاهها

سخنگوی وزارت علوم درباره یکپارچه شدن دانشگاه های ۳ استان توضیحاتی ارائه داد.

علی شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در توضیح یکپارچه شدن دانشگاه های ۳ استان گفت: هنوز انجام نشده، در سه استان مطالعه و بررسی شروع شده است و کار بخوبی پیش رفته استاندار، نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان و آموزش عالی استان همه باید هماهنگ و یکصدا شوند، . انشالله به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا واحدهای دانشگاه آزاد نیز با دانشگاه های استان های مربوطه یکپارچه خواهند شد یا خیر افزود: خیر واحدهای دانشگاه آزاد در این طرح نیستند.

سخنگوی وزارت علوم درباره اینکه آیا واحدهای غیرانتفاعی استان ها نیز با دانشگاه های استان ها یکپارچه خواهند شد یا خیر افزود: این واحدها خصوصی هستند و از قانون خاص خودشان تبعیت می‌کنند و امکان یکپارچه شدن آنها در دانشگاه های سراسری وجود ندارد.

وی همچنین افزود: برنامه وزارت علوم برای فنی حرفه ای ها و پیام‌نورهای استان‌ها مجزا است و به سبک و سیاق دیگری اجرا می شود.

به گزارش مهر، اخیرا محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جلسه شورای مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده بود: سه استان تصمیم گرفتند که دانشگاه‌هایشان یکپارچه شوند، در این زمینه نیاز است که به آموزش عالی کمک شود تا رتبه علمی دانشگاه‌ها بالا رود.

کد خبر 5808475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 4
      دانشگاه آزاد که آزاده آزاده!