۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

معاون استاندار سمنان:

۱۲ هزار نفر «انتخابات» را در استان سمنان برگزار می کنند

۱۲ هزار نفر «انتخابات» را در استان سمنان برگزار می کنند

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از انتخابات به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال جاری استان یاد کرد و گفت: ۱۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان دخیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری بیان کرد: رسانه‌ها در خصوص انتخابات سال جاری اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

وی از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در استان سمنان خبر داد و افزود: ۱۲ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری این رویداد در استان هستند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سال ۱۴۰۲ در استان در حالی برگزار می‌شود که شرایط در حال تدارک است، گفت: روند اجرایی انتخابات به خوبی برنامه‌ریزی می‌شود.

ریواده همچنین با اشاره به سفر سال قبل رئیس جمهور به استان سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی آثار و برکات این سفر را در قالب آثار رسانه‌ای منتشر سازند تا مردم آگاه شوند.

وی همچنین خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با مردم شد و با بیان اینکه مدیران به وعده‌های خود پایبند بمانند، افزود: اگر بنا به دلایلی اقدامی در اداره‌ای صورت نگرفت حتماً مدیران آن را اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5813585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha