۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۳۲

خادمان و خیران سنت حسنه ازدواج در مهریز تجلیل شدند

خادمان و خیران سنت حسنه ازدواج در مهریز تجلیل شدند

یزد- همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، از خیران و خادمان سنت حسنه ازدواج در مهریز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به‌ مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، امام جمعه مهریز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز، بخشدار مرکزی و رئیس شورای شهر مهریز از خیران توسعه و ترویج ازدواج آسان در شهرستان مهریز تجلیل کردند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه مهریز در این دیدارها اظهار داشت: ازدواج یک سنت حسنه است که جامعه را از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی مصون می کند.

وی عنوان کرد: ازدواج آسان یکی از مهمترین اهداف اهل بیت(ع) بوده که برای تبیین این سیره و روش، همه ما در جامعه اسلامی وظیفه داریم و باید ازدواج بدون تشریفات و تجملات را ترویج دهیم.

مصطفی دهقانی زاده، معاون فرماندار مهریز نیز در این دیدارها اظهار داشت: توجه به اشتغال و توسعه مهمترین موضوع برای ایجاد بستر ازدواج برای جوانان است و باید با ایجاد ظرفیت شغلی، ضمن امنیت خاطر جوانان، آنان را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده بر اساس دین مبین اسلام ترغیب و تشویق کرد.

مسعود خلیلی، بخشدار مرکزی مهریز نیز اظهار داشت: ازدواج‌های پر هزینه یک تهدید برای جامعه به شمار می رود که باید با تشویق جوانان این فرهنگ غلط را اصلاح کرد.

در این دیدارها از زحمات خیران این سنت حسنه و اقدام موسسه فرهنگی و هنری رهپویان حرم در ترویج ازدواج آسان تقدیر شد.

کد خبر 5816940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha