۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱

مدیرکل امنیتی استانداری تهران خبر داد؛

اتخاذ تمهیدات جهت برگزاری مطلوب«میهمانی ۱۰کیلومتری غدیر»در پایتخت

اتخاذ تمهیدات جهت برگزاری مطلوب«میهمانی ۱۰کیلومتری غدیر»در پایتخت

تهران- مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تمهیدات برای برگزاری مطلوب «میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال سادات بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد عید غدیر استان تهران که با حضور دیگر اعضا برگزار شد با اشاره به اهمیت مراسم غدیر اظهار داشت: بزرگداشت عید سعید غدیر خم برای همه ما یک تکلیف همگانی است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاره خوبی که به این موضوع داشتند همه ما باید در راستای هرچه باشکوتر برگزار شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی افزود: جشن بزرگ که امسال به عنوان میهمانی غدیر و مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر مزین شده است، در سال‌های قبل در خیابان ولیعصر و امسال متفاوت‌تر و از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: با تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها همه مسائل امنیتی و انتظامی، موضوعات ترافیکی، اطلاع رسانی و غیره صورت پذیرد تا هیچ گونه خللی ایجاد نشود و همه دستگاه‌ها به وظایف خود واقف باشند.

سادات در ادامه با اشاره به اتخاذ تمهیدات ترافیکی، امنیتی، انتظامی، درمانی، خدمات دهی و موارد دیگر گفت: شهرداری تهران موضوعات عمرانی، جمع آوری زباله و نخاله‌های طول مسیر و همچنین ساماندهی دست فروشان را مد نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: نظارت بر توزیع نذورات ضروری است و گزارشی از ساماندهی و قرار گرفتن محل موکب‌ها به استانداری ارسال شود تا دستگاه‌های خدمات رسان در جریان قرار گیرند و نحوه خدمات دهی به مردم مطلوب‌تر شود.

سادات عنوان داشت: اطلاع رسانی محدودیت‌های ترافیکی و تبلیغات از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها انجام پذیرد و شهرداری تهران تمهیدات و نیازهای ترافیکی راهور را با سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو مثل سنوات قبل هماهنگ کنند.

کد خبر 5819747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha