۶ تیر ۱۴۰۲، ۶:۲۴

روابط عمومی آبفای کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای خبر داد؛

قطعی آب برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات

قطعی آب برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات

کرمانشاه- روابط عمومی آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از قطعی آب برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به اطلاع شهروندان ساکن در محله‌های خیابان شهید جعفری (کسری)، بلوار خلیج فارس، بلوار باغچه‌بان، بلوار سجاد، خیابان سراب قنبر، قسمتی از زیباشهر، کوی سرهنگ سالمی، شهرک صادقیه و خیابان دارایی می‌رساند به منظور انجام تعمیرات شبکه توزیع واقع در خیابان شهید مفتح (سراب قنبر) محله‌های مذکور روز سه شنبه ۶ تیرماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۵ به مدت ۶ ساعت با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش به خاطر این اختلال از صبر و شکیبایی و همراهی شما با خدمت‌گزاران تان در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه صمیمانه سپاسگزاریم.

گفتنی است با توجه به طولانی بودن زمان تعمیرات احتمال تنش در شبکه محلات مذکور به مدت ۷۲ ساعت پس از تعمیرات دور از انتظار نیست.

خواهشمند است با مدیریت مصرف آب ما را در انجام بهینه وظایف و خدمات رسانی و توزیع متعادل آب یاری نمایند. از همراهی و صبوری شما صمیمانه سپاسگزاریم.

لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

کد خبر 5821035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha