۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۳

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر کرمان خبر داد؛

نجات یک بانوی کرمانی پس از سقوط در چاه بیمارستان

نجات یک بانوی کرمانی پس از سقوط در چاه بیمارستان

کرمان - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر کرمان گفت: یک بانوی ۶۰ ساله کرمانی که به داخل یک چاه واقع در محوطه یکی از بیمارستانها سقوط کرده بود، نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بابایی در جمع خبرنگاران، گفت: عصر چهارشنبه ساعت ١٧ و ٢۴ دقیقه پس از خبردارشدن از حادثه سقوط یک خانم ۶٠ ساله به داخل حلقه چاهی در محوطه یکی از بیمارستان‌های شهر کرمان در کوتاه‌ترین زمان، یک تیم تخصصی امدادونجات از ایستگاه شماره ٩ به همراه یک خودروی مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر کرمان با ابراز خوشحالی از اینکه تیم امدادونجات با حضور به‌موقع و سریع در محل حادثه، بانوی حادثه‌دیده را نجات دادند، افزود: حادثه رخ‌داده به‌دلیل نبود حفاظ مناسب بر دهانه چاه و استفاده نکردن از علائم هشداردهنده، اتفاق افتاده بود که خوشبختانه با عملیات امداد و نجات موفق، ختم به‌خیر شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بر استفاده از علائم هشداردهنده و حفاظ‌های ایمنی بر دهانه و اطراف چاه‌های حفر شده یا در حال حفاری در اماکن عمومی تاکید کرد و از کسانی که این موارد را رعایت نکنند، به‌عنوان متخلف نام برد.

کد خبر 5823316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha