۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان در کشور

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان در کشور

شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد با ثبت دمای هفت درجه سانتی‌گراد در بین مراکز استان‌ها به‌عنوان خنک‌ترین مرکز استان گزارش شد.

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته در گرم‌ترین ساعات روز مالخلیفه با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: در بعدازظهر روز گذشته در گرم‌ترین ساعات بیشینه دما در شهرکرد به ۳۵ درجه سانتی‌گراد رسید و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده دمای هوا نوسانات قابل ملاحظه‌ای نداشته باشد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای شهرکرد حداقل دمای هفت درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید و بلداجی با حداقل دمای ۶ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه استان ثبت شد.

وی ادامه داد: شهرکرد با ثبت هفت درجه سانتی‌گراد در بین مراکز استان‌ها به‌عنوان خنک‌ترین مرکز استان گزارش شد.

چراغ‌پور یادآور شد: آخرین بررسی‌ها نشان از آن دارد که برای امروز و فردا جوی نسبتاً آرام و پایدار خصوصاً برای ساعات ابتدایی صبح در استان حاکم باشد و در بیشتر ساعات آسمانی صاف را نظاره‌گر هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ممکن است طی این مدت غبار رقیقی را در برخی نقاط استان داشته باشیم و در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید اما موقت و لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرکرد دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است و پدیده گرد و غبار در استان وجود ندارد.

کد خبر 5824199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha